Категорії
0

Гарантія на плівку

Умови надання гарантії

Згідно з вимогами Закону України «Про захист прав споживачів»:

  1. Продавець гарантує, що куплений товар є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
  2. Гарантія на проданий товар, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, що зазначений у гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у випадку неможливості ремонту.
  3. Гарантія дійсна лише за наявності правильно і точно заповнених документів (Товарний чек), що підтверджують покупку, та Гарантійного зобов'язання або Фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями та підписом Покупця.
  4. Покупець зобов'язаний до початку введення виробу в експлуатацію ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, які містяться в інструкціях, що додаються до товару, і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
  5. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених товарів у випадках:
  • втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не Продавцем;
  • несупадання серійних номерів комплектуючих з номерами, зазначеними в Гарантійному талоні (крім виробів в OEM-постачанні);
  • пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих;
  • наявність механічних пошкоджень (вм'ятини, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів , нерозбірливі серійні номери;
  • наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розкриття блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
  • наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
  • з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу та ін.);
  • наявності пошкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо.;
  • несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів або периферії (кабелі, блоки живлення тощо);
  • виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);
  • при неповній комплектації виробу, відсутності документації, що додається, драйверів, з'єднувальних кабелів, кріплення та оригінальної упаковки або з пошкодженою комплектацією;
  • роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
  • невідповідності Державним стандартам параметрів електроживних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними або іншими);
  • некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу;
  • а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

Новини