Умови надання гарантії
Згідно з вимогами Закону України «Про захист прав споживачів»:
- Продавець гарантує, що куплений товар є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
- Гарантія на проданий товар, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, що зазначений у гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у випадку неможливості ремонту.
- Гарантія дійсна лише за наявності правильно і точно заповнених документів (Товарний чек), що підтверджують покупку, та Гарантійного зобов'язання або Фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями та підписом Покупця.
- Покупець зобов'язаний до початку введення виробу в експлуатацію ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, які містяться в інструкціях, що додаються до товару, і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
- Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених товарів у випадках:
- втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не Продавцем;
- несупадання серійних номерів комплектуючих з номерами, зазначеними в Гарантійному талоні (крім виробів в OEM-постачанні);
- пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих;
- наявність механічних пошкоджень (вм'ятини, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів , нерозбірливі серійні номери;
- наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розкриття блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
- наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
- з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу та ін.);
- наявності пошкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо.;
- несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів або периферії (кабелі, блоки живлення тощо);
- виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);
- при неповній комплектації виробу, відсутності документації, що додається, драйверів, з'єднувальних кабелів, кріплення та оригінальної упаковки або з пошкодженою комплектацією;
- роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
- невідповідності Державним стандартам параметрів електроживних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними або іншими);
- некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу;
- а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.